2011. augusztus 8., hétfő

Fontos!!!


Tudom, mostanában nem nagyon voltak frissek, és biztos többre számítottatok a nyár miatt. Igen ám, de a nyár nem arról szól, hogy egész nap a gép előtt ülsz. Hééé, akkor mikor élnél? Mindemellett be kell vallanom, el is fáradtam kissé. Tehát arra jutottam, hogy ezt a hátralévő 3 hetet még szeretném kiélvezni. Ráadásul még fogynom is kell. Igen, nemsokára itt a szalagavatóm, én pedig -nincs mit szépíteni rajta- úgy nézek ki, mint 1 disznó. Ez azt jelenti, hogy keményen kell edzenem, hogy lemenjen pár kg. Emellett szeretnék a családommal lenni, a barátaimmal, pihenni, olvasni, filmezni, és még 1 versenyem is lesz szeptember végén, és még semmit sem készültem rá. Tehát a blogjaimat szüneteltetem 1 időre. Minden történetem folytatása augusztus utolsó hetén, vagy szeptember első hetén jön. Ne haragudjatok, de tényleg kimerültem. De ennek ellenére lesz folytatás mindenhol :)

Van olyan, aki jelentkezett a Liszt Ferenc műveltségi vetélkedőre? :D Vagy éppen küzd a kg-k ellen? :D Felvehetne msnre, tanácsokat adni :P

(K) Puszmó

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
megértjük semmi probléma :))) a nyár mindenkinek a szórakozásra,pihenésre van:)) élvezd ki amig lehet..:D és sok sikert;)
pusz
Dodo

Névtelen írta...

Szia! Hasonlóképpen vélekedek én is mint Dodo:)
A fogyással kapcsolatban pedig SOKSZOR KEVESET NAPONTA ÖTSZÖR KEVESET ÉS RENGETEG VIZET IGYÁL!A sportolás pedig kocogj,( ha lábaid engedik mert ha túl sokat kell leadni akkor nagyon megterheli a térd izületeidet és az izmokat, ajánlom az úszást, biciklizést, tornát a jógát( egyébként frankón sokat segít)ugráló kötelezz vagy hulla-hopp karikáz(mivel az jó a csípőre a poci környékére ahova minden nőnek előfordul hogy felmegy egy pár kiló illetve a derékra mert hihetetlenül formázza!! De én azt ajánlom hogy azért előtte menj el a háziorvosodhoz,és ezt tényleg nem azért mondják hogy mert hülyeség, vérnyomás mérés stb lenne és tudna tanácsot adni hogy mennyi az a maximum fogyás ami hirtelen nem terhelné meg a szervezeted illetve a bőrödet..(ne hogy csík vagy bármi hasonló legyen) Nem tudom hány kilótól szeretnél megszabadulni de gondold át alaposan:)) Remélem hogy tudtam valamennyit segíteni.
És ezúton gratula a szalagavató készüléshez(én is készülődök)én is sportolok hogy formába lendüljek:)
Melinda

Puszmó írta...

Köszönöm csajok :) Nagyon aranyosak vagytok :$ Melinda köszönöm a tanácsokat, megfogadom őket. Sokat kell, szóval idő lesz, mire formában érezhetem magam :D Tényleg? Izgatott vagy miatta? Én kicsit most kezdek parázni :D Közeleg a szeptember, és jönnek a táncpróbák. Van ritmusérzékem, de az alkatom miatt nevetségesnek érzem magam kicsit :D

Névtelen írta...

Szia! Hmm igen többnyire izgatott vagyok miatta szerencsére minden szükséges dolog megvan már hozzá!!(keringőruha sminkes fodrász, ugye ami ilyenkor szükséges..:P)
Am elmondok neked valamit, nem néznél ki nevetségesen csak akkor ha úgy érzed magadat és azzá teszed magadat!És egyáltalán nem vagy, tudod hány duci illetve jó pár fölös kilóval rendelkező lány van az osztályban nálunk??(rajtam is van egy kettő de engem nem zavar!Nyugi nem vagyok egy Heidi Klum alkatú, inkább normális:))) Hogy ezt miért mondtam, nos azért ne érezd magadat kellemetlenül mert én sem és azoka lányok sem érzik magukat annak mert akkor nem fogod úgy élvezni ezt a pillanatot a táncpróbákat a táncot rettegsz aggódsz szorongsz és ezt nem szabad mert elveszik annak az értéke fogyj azért hogy jobban érezd magadat a bőrödben hogy tud emiatt egészségesebb leszel ne azért mert félsz hogy nevetséges leszel...Amúgy gondolom a keringőruhád megvan már...,ha nincs akkor lassan kerekedjél fel útra nehogy a "rosszabbakból" kelljen választanod ha adhatok egy tanácsot fűzőset nézzél mert ha fogysz is akkor sem lesz semmi baj illetve a felső tested körvonalához kicsit tapadósabbat, de hogy ha már megvan akkor annak nagyon örülök:)) És nincs mit szívesen adtam tanácsot, sok sikert erőt kitartást a fogyáshoz( jha és elfelejtettem mondani testápolót mindig használj esténként!!!:))az a bőrödnek a"víz":PP
Puszi!
Melinda

Puszmó írta...

Hát igen, nagy hibám, hogy nincs önbizalmam :D Megpróbálok majd elfelejteni mindent, és csak a táncra koncentrálni. Hátha úgy sikerülni fog a dolog. Nálunk is vannak fölös kilókkal küzdők, de őket mégis szépnek látom. Tudom, velem van baj. De mégis, mikor meglátom őket, nem tudom 1 lapon emlegetni magammal. Keringőruhára nincs szükségem, nem fogok keringőzni :D Csak néhány pár keringőzök az osztályból. Meg se fordult a fejemben, hogy jelentkezzem. De lassan tényleg keresnem kell valamit a bálra. Bár kész kínszenvedés lesz az egész tortúra. Rendben, megfogadom a tanácsod :) Köszönöm :)

(K)

Névtelen írta...

Szia! Itt a gond, tudod én azt hittem hogy erőtől magabiztosságtól kicsattanó lány vagy de tévedtem és való igaz neked Magadnak kell segítened Magadon de ha nem kérsz segítséget, tanácsot nem fog menni! Valóban erős lány lehet és most paradoxonban állítom magamat mert sok minden rosszat vagy nehézséget élhettél át , de sokkal több vagy mint amire tartod magadat mint amennyire hiszel a külsődben!És miért nem fordult meg a fejedben, te buta vagy.., ne akard megbánni évekkel később légy bátor és keringőzz!!
"Bár kész kínszenvedés lesz az egész tortúra. " Itt a gond h így fogod föl hidd el nálam is előfordult ez az érzés de úgy vagyok vele hogy az az ÉN NAPOM lesz..ennyi:)Lehet hogy ha kevesebb lesz rajtad akkor jobban fogod magadat érezni de erről neked kell tenned!Remélem hogy ez sikerülni fog tedd magadat helyre lelkileg meditálj keresd a múltban az okokat, mert onnan gyökerezhet sok minden próbálj az ellenségekre is szeretettel nézni még ha ez piszok nehéz(TAPASZTALAT!!!SOKSZOR A SÍRÁS KERÜLGET ENGEM IS!):) de gondolj bele hogy ha nem éled most ezeket át a rossz élményeket akkor később lehet hogy az a bizonyos élet sokkal nagyobb leckét állít eléd!!:)) Sok sikert kívánok!:)))Kívánom azt h megleld önmagadban azt aki akarsz lenni hogy a külsőd által belsőleg is olyan csodás legyél mint amennyire az is vagy!
"Küzdve küzdj, és bízva bízzál"(Dante)
Melinda

Puszmó írta...

Elkérhetem az e-mailed? persze, csak ha nem probléma. Jó lenne erről beszélgetni, tanácsokat kapni.

Névtelen írta...

Szia!
Igen elkérheted, és nem probléma, várom az emailedet:))Email címem:napsugarnakvadoca@freemail.hu
Melinda