2011. október 10., hétfő

14. fejezet- Mi történt?

              Bella szemszöge:

- Jasper? – ráncoltam össze a szemöldököm. Értetlenül néztem végig az előttem álló egyeden, ki nem zavartatva magát, lazán az ajtófélfának dőlt.

- Bemehetek? – felocsúdva a kezdeti megdöbbenésből, félrehúzódtam, ezzel utat engedve vendégemnek a nappaliba. Óvatosan becsuktam az ajtót, majd Jasper felé fordultam.

- Zongorázol? – kérdezte tőlem, pillantását végigfuttatva az említett hangszeren.

- Néha – vontam meg vállamat, ugyan kissé feleslegesen, hisz szemei a berendezést vették célba. Nem feszegette tovább a témát, amit annyira nem is bántam. Néhány másodpercnyi kellemetlen hallgatás után megköszörültem torkom, s eljátszottam a szívélyes házigazda szerepét.

- Kérsz valamit inni? – nem válaszolt, csupán csak megrázta a fejét, ami után végre szembefordult velem. Tekintetével az enyémet kereste, s miután próbálkozásait siker koronázta, közelebb lépkedett felém. Egyszerre volt ijesztő és furcsa a helyzet. Szemei ugyan aranysárga színben pompáztak, mégis volt bennük valami titokzatosság, valami rejtély, mi megoldásra várt. Hirtelen érdekelni kezdett a dolog, holott néhány másodperccel ezelőtt legszívesebben elküldtem volna őt. Nem értettem sem magam, sem a megváltozott érzéseimet.
     
              Alice szemszöge:

A házunk mellett található erdő egyik fáján ücsörögtem, mikor is feltűnt látomásomban Edward közeledő alakja. Kényszeredetten felsóhajtottam, s próbáltam összeszedni, ha nem is magam, de legalább a gondolataimat. De mindhiába. Tisztában voltam vele, hogy elmém jelen pillanatban egy pszichikai problémákkal küszködőjéhez hasonlítható.

- A számból vetted ki a szót – huppant le mellém fivérem. Máskor már rég nekiestem volna az intimszférám megsértése miatt, most azonban ez sem érdekelt. Hogyan számíthatna bármi is, azok után?

- Nem kell rögtön a legrosszabbra gondolnod, Alice. Csak egy kicsit feszült volt, de amint lenyugszik, bocsánatot fog kérni – kezdett el győzködni feleslegesen.

- Te is ott voltál. Hallottál mindent. Jasper… - képtelen voltam kinyögni bármit is, hisz újból megrohamoztak az emlékek.

A nappaliban ülve vártam Jasperre, kit korábban elküldtem a bevásárlóközpontba, hogy kideríthesse, mit is érez Bella pontosan Edward iránt. Éreztem, hogy valami baj van, de ez csak akkor vált biztossá, mikor férjem belépett az ajtón. Rideg és távolságtartó volt mindenkivel. Az auráját mintha körüllengte volna valami bizarr titokzatosság.

 Hiába faggattam a küldetéséről, csak mormogott valamit, de tulajdonképpen nem is foglalkozott velem. Komótosan elballagott a kanapéig, majd lehuppanva rá elterült. Kissé felhúztam a szemöldököm eme látványra, említést azonban nem tettem róla.

Rose felvetette a vásárlás ötletét, mire a fiúk dörmögésben törtek ki, kivéve Jaspert. Ő csak lazán megjegyezte, hogy nem jön. Szokatlan volt tőle ez a viselkedés, s meg is jegyeztem neki a dolgot.

- Minden rendben? Olyan furcsa vagy.

- Azért vagyok furcsa, mert nem ugrom az első füttyszóra? – hátratántorodtam durva megfogalmazásától.

- Nem köteleztem a dolgot. És különben is, Rose vetette fel, nem én.

- Ja, nem kötelezted. Csak éppen, ha nem táncolok úgy, ahogy te akarod, akkor mehetek a fenébe. Itt úgyis csak megtűrnek engem miattad, nem igaz? – pattant föl a kanapéról idegesen.

- Mi a franc ütött beléd, Jasper? – esett neki Emmett. – Egyikünknek sincs kedve vásárolni menni, mégsem rendezünk perpatvart miatta.

- Mert féltek a hóhér feleségemtől. Én azonban meguntam a dolgot. Elegem van belőle. Válni akarok – jelentette ki könnyedén, én pedig teljesen ledöbbentem a hallottaktól. Azt hittem, csak egy rémálom az egész, de Edward hangja bebizonyította, hogy tévedtem.

- Na, ne viccelj. Most csak felhúztad magad valami hülyeségen, de amint lenyugszol, ráébredsz majd, mekkora marhaságot mondtál.

- Hogy viccelek? – horkant fel Jasper. – Nem viccelek. Halálosan komolyan gondolom. Már eddig is érlelődött bennem a dolog, de most főleg eljött az ideje.

- Miért pont most? – hangom rekedtesen csengett. Jelen pillanatban létfontosságú lett volna számomra a könnyezés lehetősége. Néhány könnycsepp enyhített volna a mellkasom szorításából.

- Mert beleszerettem valakibe – nézett mélyen szemembe, hogy minél inkább nyomatékosítani tudja a dolgot. Az én rég nem dobogó szívem minduntalan darabjaira hullt. Az aprócska darabokat pedig a Jasper után tárva-nyitva maradó ajtón át kifújta a szél, s kacagva repítette szerteszét.
      
                   Bella szemszöge:

El sem hiszem, hogy épp ágyneműt viszek le a nappaliban található Jaspernek. És ami még ennél is furcsább, hogy nem emlékszem rá, hogyan is egyeztem bele ebbe az egészbe. Addig még minden világos, hogy leültünk beszélgetni, ő pedig elmesélte, hogy veszekedtek Alice-szel, aminek eredményeképpen nem szeretne hazamenni. Aztán egyszer csak a lépcsőn találom magam, ágyneművel a kezemben.

- Segítsek? – csendült fel hangja, kizökkentve engem elmélkedésemből.

- Nem, köszi – indultam meg lefelé, miközben jól lekorholtam magam mimózaságom miatt. Még szerencse, hogy Charlie-nak bent kellett maradnia az őrsön, különben kinyírna, ha meglátná, hogy egy fiú van a házában.

Jasper kezébe nyomtam az alváshoz nélkülözhetetlen dolgokat, majd egy Jó éjt! kinyögése után felszaladtam a szobámba.

Tiszta hülye vagyok. Egy barom – végig ilyesfajta gondolatok cikáztak a fejemben, mígnem elnyomott az álom.

Pár órával később...

Arra ébredtem, hogy kapar a torkom. Olyan érzés volt, mintha már ezer éve nem jutottam volna folyadékhoz.

Nesztelenül lerobogtam a lépcsőn, ugyanis nem szívesen keltettem volna föl a kanapén tanyázó vendégemet. A konyhába érve nem gyújtottam villanyt, így elég sokáig tartott, míg kitapogattam egy poharat, s a csapot. Végül sikerült engednem egy pohár vizet, s rögtön kortyoltam is belőle jó néhányat. Gondoltam, a pohár maradék tartalmát a szobámban fogyasztom el, tehát megfordultam, s elindultam a nappaliba.

Természetesen ebben a sötétségben még a tárgyak körvonalait sem voltam képes kivenni, ezért sikerült egy-kettőnek neki is ütköznöm. A következő csapódás azonban különbözött a többitől. Na és aztán az utána következő hangfoszlány is elárulta, hogy ezúttal nem egy bútordarabban tettem kárt.

- Jasper? – tettem fel a világ leghülyébb kérdését. Ki más lehetne?

- Leöntöttél – kezdett el panaszkodni, nekem pedig most esett le, hogy volt a kezemben egy pohár víz is, ami úgy tűnik, jobbnak látta, ha Jasper ruháján tengődik tovább.

- Ne haragudj. Nagyon vizes lettél? – kezdtem el tapogatózni a sötétben, fel sem fogva, mit művelek.

Mellkasán lévő kezemet megmarkolva húzott közelebb magához. Éreztem leheletét nem túl messze nyakszirtemtől, és ez megrémített, ugyanakkor borzongással töltött el.


- Mit művelsz? – kérdeztem suttogva, ugyanis arca már súrolta enyémet. Szavakkal ugyan nem, de tettekkel annál inkább válaszolt. Apró puszikkal hintette be arcomat, amiket aztán egy csókkal pecsételt meg.










Ne utáljatok nagyon, jó? :D De annyira gyönyörű Bella és Jasper együtt *_*

6 megjegyzés:

Cynthia Cylise Cullen írta...

Te kis...! Te kis...!
Itt ülök info órán, majd sírok, a bnőm meg még a dogát csinálja, nagyban ,,Hűhá"-zok, erre Giwiiikém: ,,Mi van?".
Hogy tehetted ezt? Hogy?
Alice és Jazz a kedvenc Twilight párom, te meg szétszeded... :P
Kicsöngettek, úgyhogy ennyi:
Jó lett, siess a kövivel!
Pusz:
Cylise

Névtelen írta...

Szia!!
Én én én nem tudom h egyszerűen mit fogok veled csinálni de biztos vagyok benne h Jasper külső hatásra változott meg ugye?? Az az idegen alak vagy nő vagy ki miatt!! Ugyee??
nem teheted ezt!!!! Mert nem tudom h mit fogok veled csinálni de ezt nem teheted meg!!!!!!!!Egyetértek az előttem szólóval , tudom h nagyon ügyesen csavarod a szálakat de ezt már az én olvasói szívem nem viselné el!!!!:"(((((
Szegény Alice és majd Edward is ugye Bells nem fog engedni Jaspernek???? A kiborulását pedig egyáltalán nem értettem!!:((((((((((
Nagyon zaklatott lettem drága írónő úgy h a pszihológusom számláját küldöm neked!!
Melinda

Pixy írta...

HŰŰŰHHHAAA!!!!!! Hát erre aztán én sem számítottam!! Abban én is reménykedem,hogy Jasper nem saját magától csinálta azt amit hanem vmi féle külső eddig ismeretlen tényező miatt!!:) És nekem az is furcsa volt,hogy Bella nem emlékezett arra,hogy mikor mondott igent Jaspernek,hogy ott aludhat. Szóval én reménykedm az Alice-Jasper Edward-Bella párosításban!!!:) Remélem Bella nem hagyja hogy közte és Jasper között tovább fajuljanak a dolgok mert akkor eskü,hogy sztrájkba kedek! :D Amúgy Csodás lett a feji!!:) Várom a kövit!!:)
Puszi:Pixy

Cassy írta...

Jujjj :D Imádom :D Bella & Jasper!!! Olyan rég gondolkodok egy ilyen törin xD Imáádom ezt a párost :D IMÁDOM! :DDD
puszi: Cassy

Névtelen írta...

úristen.... o.O na kész :D nem tom, hogy ebből mi lesz, de izgi :D
am valami rossz lesz ebből, tuti :D :S

VyJu írta...

OMG!!!!!!!!! nagyon várom már a folytatást ( már ha írod) :D