2010. december 28., kedd

Prológus

Prológus

Fülemben az Mp3-asommal léptem be a terembe. Az énekes könnyed, kicsit nyálas rockot dalolt a fülembe, a szerelemről, a megbocsájtásról, s a távolságról. Vártam, hogy újra meghasson a dal. Hogy a lelkemhez szóljon – kicsit elcsépelten szólva, felmelegítsen. De nem történt meg. Mintha egy jégdarab kapuján döngetne. Semmi. Csak az idegesség, mert ez volt a kedvenc számom, s most mégis frusztrált.

Sóhajtva kihúztam a fülemből, s beledobtam a táskámba. Lehunytam a szemem. Utáltam ezt az órát. A tantárggyal nincs különösebb bajom. Az zavar, hogy ez az egyetlen óra, mikor van padtársam. Ilyenkor feszengenem kellett egész órán. Féltem, hogy mikor akar megdobni egy papírdarabbal, mikor veri le „véletlenül” a tolltartómat, vagy írja le egy lapra, s adja oda, hogy mit gondol rólam, esetleg gáncsol ki, mikor fel akarok állni. Igaz, eddig még nem történt meg. A fiú kicsit furcsa, különc volt. De nem bízom benne. Én már nem hiszek a csodákban. Tudom, hogy az emberek gyarlók, önzők, gonoszak. Tudom, mert kiskorom óta én vagyok a nyeszlett suhanc. S ez itt, ebben az esős, poros kisvárosban is folytatódott. Ericről, a pattanásos, zsíros hajú fiúról szálltak rám, az új játékszerre.

- Hé, Bella! - kiáltott rám a terem másik oldaláról Tyler. Képzeletben összerezzentem, de ő csak a szokásos, számomra üres, s fájdalmas mosolyt láthatta. - Nem zavar, hogy egy mocskos suttyó vagy? - kérdezte.

Páran kuncogni kezdtek. Igen, igazán vicces.

Edward, ha jól emlékszem így hívják, hátrapillantott hosszú pillái mögül, s engem nézett. Várta válaszomat, elgondolkodva.

- Nem - vontam meg a vállam. Részemről lezártam a témát, helyet foglaltam mellette, s vártam az irodalomtanárt.

Edward Cullen még mindig engem bámult. Helyes arca, meggyőző megjelenése miatt a legtöbb lány szíve úgy olvadna el, mint vaj a forró pirítóson. De nekem csak a kérdéseket jelentette. Mit bámul rajtam, s vajon ő mikor száll bele a többiek beteges játékába?

Hallottam, hogy a nevetés erősödni kezdett hátulról, így megtapogattam a hajam.

- Hadd segítsek! - szólalt meg a srác, egy hónap után először. Hangja kellemes, dallamos volt. Illett a külsejéhez.

- Nem kell – mondtam egy kicsit ingerülten, mikor megtaláltam az apró, precízen gömbbé hajtott papírdarabot. - Köszi! - szóltam a mögöttem lévőknek, egy fintor kíséretében.

Az orromon keresztül kifújtam a levegőt, és tehetetlenül a széknek nyomtam a hátam, s egy pillanatra átadtam magam a kétségbeesésnek.

Nem értettem, miért csinálják ezt velem. Nem értettem, miért pont én. Megjelentek a szemem előtt azok az éjszakák, amikor csendben álomba sírtam magam, mikor üvöltött az üresség, az elveszett lelkemet keresve. Fájt.

Egy pillanatra engedtem, hogy fájjon, hogy érezzek. Egy pillanatra csak, mikor tudtam, a mai napom se lesz más. Mikor tudtam, hogy a holnap nem jelentette az új csodát. Lehunytam a szemem, torkomat mardosta a könny, olyan jól esett volna istenigazából kisírni magam... de helyette ismét összeszorítottam a fogamat, és kinyitottam a szemem.

Nem. Nem hagyom, hogy lássák, hogy fáj. Soha nem adnám meg ezt az örömöt nekik. Nem hagyom, hogy gyengének lássanak. Megmozdítottam az arcizmaimat, s ekkor a kín eltűnt a testemből. Nem éreztem. Elhitettem magammal, hogy ez NEM fáj nekem. Ez nem bánt. Ez nem érint engem. Ők csak túl gyerekesek, akik élvezik ezt tenni. Tegyék, mert engem nem érdekel. Nyugodtan. Nem zavar. Mert én nem vagyok suttyó, s ezt ők is tudják. Csak azért mondják, hogy megbántsanak. De ennyi erővel abba is hagyhatnák! Mert nem bánt... nem... nekem ez nem fáj...


AliceCarror

13 megjegyzés:

ΘиәGirl írta...

Szia, sziasztok!

Nagyon tetszik:) Alig várom már az első fejezetet:)
Sok ihletet hozzá!
OneGirl

Névtelen írta...

ááá, nagyon jó lett :) mikor lesz fent az 1. fejezet? már nagyon várom :)
puszi: Beus

Isabella írta...

Ááá nagyon király:D Folytassátok:P
Kövi mikor?:P
Pux(L)

Rena Rich írta...

Fuh.. Isteni. Mint mindig. Mint minden töri, minden fejezet, minden mondat. Szegény Bella.. Különben ismerős érzés. Amikor elsős meg másodikos voltam, velem is ugyan ezt csinálták. Bár akkor még kicsik voltunk, mégis fájt. De már megvagyunk. Mi egy kis család vagyunk, az osztálytársaimmal. Hamar a kövit :)

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett. Várom a kövit.
Üdv.: B.

(:ClaryHerondale:) írta...

Imádom! Nagyon menő! Várom már, hogy mikor teszitek fel az 1. fejit! :D Nagyon siessetek! :D XD
Puszi : Friday

Brigitta írta...

Sziasztok, lányok!:)

Hú, hát én még új vagyok ebben a kis "közösségben", ugyanis én még egyikőtök írását sem olvastam bővebben. Sajnos, akkor találtam rá a blogjaitokra, mikor már kilábaltam az "alkonyat-szenvedélyből", és rászoktam a saját írásokra.:) Viszont! Ennek az ismertetője nagyon megtetszett, és muszáj voltam elolvasni a prológust!
Éééés, Fantasztikus volt! Te jó ég! Bánom, hogy nem előbb találtam rátok, és olvastam el sorban a történeteiteket, de lehet, hogy ezt pótolni fogom.:) Ez tényleg remek volt.
Nálunk az osztályban is voltak ilyenek, főként kilencedikben. Én nem voltam benne ezekben, meg szerencsére nem én voltam "Bella", viszont akkor is borzalmas volt látni, hogy ilyen fiatal tinédzserek, mikre képesek, és felmerült bennem az a kérdés, vajon, milyenek lesznek, ha felnőnek?!
A lényeg, hogy át tudtam érezni Bellát, és valamilyen szinten Edwardot is. Ugyan még nincs arról szó, hogy szeretnék egymást, vagy közelebbi viszonyba kerülnek, nem is tudom, mi terveztek ezen a téren, viszont szerintem úgy is szörnyű ennek a szemtanújának lenni, ha az ember csak látja, vagy jelen esetben, ha olvassa...
Még nem történtek nagy dolgok, de már előre félek, mik lesznek itt. A szívem összeszorult, miközben olvastam, mennyire szenved Bella, és ez mind idióta, elkényeztetett pojácák miatt! Remélem, hogy Edward és a Cullen család többi tagja "felolvasztják" a szívét, és egy olyan világot tárnak elé, amiben remélhetőleg Bella rálel önmagára.
Nagyon jónak, izgalmasnak, és könnyfakasztónak ígérkezik ez a történet, rám számíthattok, és remélem befogadtok, mint új olvasót.:)

Üdv: Brixi

Névtelen írta...

Ajh Puszmó, most mondanám, hogy nagyon tetszik a fejezet, de hogy mondhatnék bármire is ilyet, ha megaláznak benne bárkit is? :S

Olvasás közben a My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade számát hallgattam. És ott is van egy olyan sor, hogy "Megtört vagy és megalázott"..

Nálunk a suliban szerencsére nem tudok róla, hogy ilyesmi lenne, csak klikkesedések vannak mind osztályon, mind iskolán belül :/

Olyan szörnyű, hogy mennyi diákot érint ez a probléma, és ahelyett hogy bárki is segítene neki, inkább még az is csak belerúg. És sokszor csak azért, mert valamiben eltér a többiektől. Ezért sustorognak a háta mögött és ezért alázzák meg. Na jó, nem ragozom tovább a szót, úgy is tudod miről beszélek.

Üdv.: Tia

AliceC írta...

Sziasztok!

Nagyon boldog vagyok, hogy tetszett, s sajnálom, hogy sokan átéreztétek. Nem azt, hogy átéreztétek az írást, hanem azt, hogy átéltétek.

Tia, az a szám valóban nagyon szép, de ez a fejezetet én írtam :)

Névtelen írta...

Szijja!
Hát ez nagyon jóó eddig :D
Már alig várom az első fejit ;)
Puxx Joan Jett

Florence Ploody írta...

Szia!
Hát, ezt én is átéreztem...
Alig várom az első fejit!
Siess!
Puszi, Alice

Florence Ploody írta...

Szia!
Hát, ezt én is átéreztem...
Alig várom az első fejit!
Siess!
Puszi, Alice

Topa írta...

Szia!
Nagyon tetszett :) Ez egy igazán érdekes történetnek ígérkezik :))
Én nem rég váltottam sulit, de szerencsére nem így fogadtak...
Pussz Szasza