2011. június 20., hétfő

Új történet

Ismertető: 


Egy múlt elől menekülő fiatal lány, ki az átélt szörnyűségek hatására megkeményítette szívét, s lelkét érzéketlenné téve próbálja megvédeni magát az újabb csalódásoktól. 

Egy jelen ellen harcoló férfi, ki titkolja az emberek előtt valódi énjét. Ki rég elfelejtette már, milyen is, ha valaki saját magáért szereti. 

Két megtört lélek. Két lélek, kik mindennap megküzdenek magukkal és a világgal is. 

Egy nap azonban egy váratlan fordulat hatására a két lélek egybefonódik, s sorsuk örökre megpecsételődik… 

„A remény fura dolog. A világ legcinikusabb embere sem képes teljesen kiölni magából. A remény apró szikraként ott lapul mindenkinek az elméjében, s arra vár, hogy az első szellőre fellángoljon.” 



Tartalom:

Alíz fiatalon elmenekül otthonról barátnőjével, Helgával. Úgy gondolja, ha másik országba menekül, talán maga mögött hagyhatja a múltat. Azzal azonban nem számol, hogy egy váratlan esemény végleg megváltoztatja az életét...

„ Az életünk olykor megállíthatatlanul az ütközés felé halad, anélkül, hogy mi tudnánk erről. Legyen az véletlen vagy szándékos, semmit sem tehetünk ellene. "

Alexander egyik napról a másikra bukkan fel Alíz életében, és alaposan fel is kavarja azt. A lány először harcol ellene, az érzései azonban végül erősebbnek bizonyulnak. Annak ellenére is, hogy a férfi Helga barátja...

  „Kétségbeesetten kapaszkodtam az utolsó szalmaszálamba, mert igen jól tudtam, az életem múlik rajta. Még akkor is, ha ezzel Helgát bántom. Helgát… az eddigi fénysugaramat. A múltam és a jövőm csapott össze. Én pedig csak az egyiket választhattam…”

Fájdalommal, könnyekkel, meglepetésekkel, érdekes fordulatokkal átitatott történet, melynek a végén kiderül, hogy senki sem az, kinek mutatja magát...

Link  /Nem Twilight/

Nincsenek megjegyzések: