2011. február 5., szombat

Mert Puszmó unatkozik :D

Haha :D Sziasztok cicamicák :D Mivel mostanában egyre jobban szaporodnak (:P) a díjaink, és Puszmó most unatkozik, ( az igazság az, h a fuck-os turisztika helyett ez sokkal érdekesebb :D ), úgy döntöttem, h úgyis sok mindent megakartok rólam tudni :P így leírok magamról dolgokat :D

A díjakat mindenkinek non szépen köszönjük <3 Most lusta vok őket kilinkelgetni, de én mindenkinek adom, aki csak szeretné őket :D Díjat mindenkinek :D

1. Humán tagozatos
2. 19 érme és 2 kupája van jelenleg kézilabda és foci versenyekről :D ( Még szerzek, nyugi :D)
3. I láw zene
4. Imád olvasni
5. Az írással lehetősége nyílik arra, hogy megossza másokkal az érzéseit, vágyait
6. Utálok futni
7. Eddig egyszer voltam szerelmes
8. Imádom festetni a hajam :D Egyik gyengém az új frizurák :D
9. Szeretnék tetoválást v piercinget vmikor :D Már csak ki kellene találni, mit is pontosan :D
10. Szeretek inni :D ( természetesen itt alkoholra gondolok :D ) Szeretem, mikor apám hoz haza bebaszva :D Másnap: Puszmó: H kerültem haza? Apa: Hazahoztalak. Szerencsére nem hánytad össze a kocsit. Kérsz kávét? :D I láw apa :D
11. Újságíró szeretnék lenni v szuperhős :D Talán még a tanárnéni szerepkör is belefér :D
12. A szüleim elváltak, és én apukámmal élek együtt. A mostohaanyucim tök menő :D
13. Bevallom, gyakran nézem a VV-t :D Alekosz dumái kötelezőek :D Mindiiiiiiiiiiig minden körülmények között :D Ti pozitív hatással vagytok a bioritmusomra, nyugi :D
14. Fiús lány vok. Próbálnak néha lánnyá formálni, de lehetetlen :D Kisfiúnak születtem :D
15. Bevallom, énekkari tag vok :D
16. Gondolom, már észrevettétek, h imádom alkalmazni a smileykat :D Függő vok :P
17. Van facem, ahol be is jelölhettek :D Túl kevés az ismim :D Rebeka Kazár :P
18. A Puszmó becenevet az a fiú adta rám, akibe szerelmes voltam :D A tanárok közül is van oan, aki így   hív :D
19. Utálok mosogatni, és vasalni :D
20. Imádom a vígjátékokat és a horrorokat ( búúúúúúúúúúú) :D
21. Szinte mindig röhögök :D
22. Imádom az édességeket * csorog a nyála*


Hű, ez jó móka volt :D Annyira belelendültem, h szinte alig tudtam leállni :D Még tudtam volna mit írni :D Tehát, ha még többet megakartok tudni Puszmóról, csak küldjetek díjat :D Haha :P Cicc, ha neked is kedved támad, csak nyomjad :D


A frissről: perpillanat pörgős hangulatban vok, így nem tom átélni a történetet :D Röhögjetek, de én azonosulni szoktam a karakterrel, akit leírok :P Megpróbálom magamat elszomorítani ( bár ez nem lesz nehéz, ha kinyitom végre azt a kibaszott turi füzetet :D), és amint lehet, hozom a frisst.  No szomi, 4ever happy :D

Nincsenek megjegyzések: