2011. április 22., péntek

Alice jön - de nem akárhogyan

"Hát az igazság az, hogy hánynom kell a blogtól ^^ Elolvastam a történet ismertetőt, de egyáltalán nem nyerte el a tetszésem..Sztem nagyon tréé..Hát igen nem mindenki lehet egyszerre gyönyörű és népszerű is..:D Én legalább is imádom a középiskolát.A suliban mi vagyunk a nagymenők az LB-el(mondjuk én még rajta is túl teszek)^^Hát ezen nincs is mit csodálkozni.Hiszen szép vagyok és szinte minden pasi járna velem.Imádoom az életem..*.*Jujj képzeljétek alapítottam egy klubbot ahová csak a legmenőbbek léphetnek be..:DD Persze mindenki be akar lépni, de azt ki is kell érdemelni..És kit érdekelnek ezek a hisztis picsák akik elkezdenek bőgni, csak mert cikizik őket?!Nálunk is van rengeteg ilyen kiskurva, még jó hogy leoltom őket..Chhh..Nem bírom az ilyenek fejét..Jajj és még nem is mondtam hogy gazdag vagyok és képzeljéteek, hogy apucii vesz nekem egy Mercedest a 17 szülcsii napcsimra..Hát nem szupcsii?Örüljünk együtt hogy mindenem meg van ^^ Nah puzskóó láwcsii minden kreténnek"

Tudom, én nem vagyok aktív, mint Puszmó, sajnos iszonyat kevés időm van. De remélem nem hittétek, hogy emellett elmegyek szó nélkül, még ha késve is.
Először is, ha idejössz magad égetni, legalább tanulj meg írni, és fogalmazni. Nem tudom hány éves vagy, de nagyon remélem, hogy 10 alatti, mert ha afelett, akkor szégyelld magad, s remélem megbuksz irodalomból és nyelvtanból.
A másik meg az IQ-kérdése, vagy inkább az intelligenciáé. A világban igen is van a kirekesztés, amit az itt olvasók megtapasztalnak! Akkor leszel teljes értékű ember, ha nyitott vagy, képes vagy elfogadni, szeretni és segíteni. A másik meg, hogy szeretnél Te olyan lúzer lenni mint én vagy mi! Mert Te sokkal szánalmasabb vagy, mint mi, vagy Bella a történetben, és tudod miért? Mert tömeg ember vagy! Egy önálló gondolatod nincs, egy önzetlen tetted nincs, egy szép, kifinomult nőies fogalmazásod nincs, így tehát csak egy üresfejű lányka vagy, akit a fiúk csak felcsinálnak, mert gerinced, s taratásod nincs! Az is azt mutatja, mennyire szánalmas és elveszett vagy, hogy a nevedet nem mered felvállalni, s a mail címed, mert egyszerűen a tömeged nélkül csak névtelenül oltogatni tudsz, s hű de királynak hiszed magad. Nem vagy az. Szeretnél te olyan király, s tehetséges lenni, mint én vagy mi. De leszarom. Nekem van jövőm, nekem van hitem, nekem van célom, s nekem van NEVEM! Majd akkor pampogj nekem, ha a kocsimat fogod mosni, a házamat fogod takarítani minimálbérért, vagy az utca sarkán állni szétdrogozva a fejedet! Na, akkor igen mondhatod, hogy mi nullák vagyunk!
Most azt hiszed király vagy? Nem vagy az, mert kicsim, ez engem nem érdekel, amit írtál. Mert én tudom rád milyen jövő vár, s rám milyen jövő vár, meg az itt lévőkre. A gimis királyság, s évek soha nem tartanak örökké. Rád nem vár egy egyetem, ahogy látod. A te jövőd el van vágva - s mind az intelligenciád miatt.
De gyerünk, csináld, utálj, mondd a magadét, piszkálódj, úgy, hogy mindenki hallja - bőr és arc nélkül -, mert annyira nem érdekel. Csak tovább, csináld, mert engem felpörget, s erőt ad ahhoz, hogy megcsináljam, bebizonyítsam, hogy én leszek valaki, te pedig senki!
És hé, nyugodtan szólj be, én vissza fogom adni, ahogy nézem, amint a kocsimat mosod, drágám.
Tehát javaslom neked, hogy a fenti karrieredet elkerüld, keress egy jó pszichológust, aki talán tud veled, s a lyukas, felszínes, tömegcikk agyaddal valamit kezdeni! - de a garancia nem 100%.
Tégy a jövődért!

Alice Carror

U.i.: A pénzedről annyit, hogy amelyik kutya ugat, az nem harap. Üdv: az APEH

5 megjegyzés:

Rennie írta...

Ez tetszett!! :D

Isabella Cullen írta...

Ez jó volt :D
Ilyen jót nagyon régen röhögtem :)
Kicsit felpörgeted az energiáimat :D
Felüdülés volt :)
Köszi :D



Isabella cULLEN :)

Névtelen írta...

kurvára egyetértek vele. szánalmas vagy. (megjegyzem: ő NEM én vagyok ._.)

Névtelen írta...

Szia!!
Helyesel helyesel!!:''''DDD
Melinda

Névtelen írta...

Na, pontosan azok írnak ilyeneket, mint ez a rejtélyes kommentező, akik a híd alatt laknak és súlyos lelki problémájuk van. :D Egyet mondok: Menj orvoshoz. :DDD

Jó volt Alice! Wow! :D Jól megmondtad!

Puszi: Cloeéˇ~