2011. április 18., hétfő

Még élek :D

Sziasztok maszatkák :D A hétvégén lement, amiről már annyit pampogtam nektek, szóval fellélegezhettek :P Büszkén jelentem ki, h 2.ok lettünk :P A verseny folyamán az ellenfeleink lenéztek minket, mondván friss husik, mit tudhatnak, de sajnos szívniuk kellett :D A kedvencem mégis Kazincbarcika volt, aki azzal vádolt minket, h lefizettük a bírókat :D Jaj, azon annyit röhögtem :D Na szóval, kiküzdöttük a belünket is, de megérte :D Aaaaaaaaaaaaaaaanyira jó volt látni a beképzelt pofájukat, ahogy padlót fogott :D ( Bocsi minden Kazincbarcikaitól, de ez van, nem szeretem, ha lenéznek ) Szóval most totál pörgök :D

Friss szünetben várható, most kipihenem a sérüléseimet :D 

Haha :D Köszönöm a komikat az előző bejegyzésemhez :D Örömmel olvastam, h más is röhögőgörcsöt kapott :D Jenni még...még...még... :D

Legyetek rosszak, hisz a jó lányok a mennybe jutnak, a rosszak bhová :P

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Gratulálok, ilyenkor van az amikor a fagyi vissza nyal..effekt lenézik a másikat de nagyon jól teljesítenek!!
Alig várom az új fejezetet!
És az utolsó mondatot, hmmm bárhováá??:PP
Melinda